Pages

2009. február 27., péntek

Blognézőben - I. rész

"...Este, pont, amikor befordultam az udvarunkra, 10 m-re a bejárattól, egy biciklivel beesett egy részeg ember az árokba. Visszafutottam, hogy kisegítsem. Nagyon, nagyon ittas volt. „Segíthetek?”- kérdeztem tőle, de már belém is kapaszkodott. Nehéz volt nagyon. Magatehetetlen teste újra, meg újra visszarogyott. Le akartam ültetni az árokpartra, de menni akart. Kikecmeregtünk a biciklijével együtt, amibe belekapaszkodott, és mint valami groteszk táncos útszéltől útszélig botladozva elindult. „Szerintem üljön le és várjon”- kérleltem ismételten, de hajthatatlan volt. Visszanézett és csak ennyit mondott: 
Emberek vagyunk, nem?”..." 

"...Ha merek valóban Mindenhatóként gondolni a Mindenhatóra, akkor tényleg azzá válik számomra. Ez a felismerés megváltoztat. Ennek az áldott folyamatnak legnagyobb mozgató ereje az Isten igéje, aki mintegy oázisként kiemel a gondolkodás sivatagából. A csontomig átjár.
Csodákat várni lehet a sírig. Aztán vagy bejön, vagy nem. Csodákat "csinálni" azonban lehet már ma! Ez az én utam..."


A fenti idézetek nem életrajzi regényekből, esetleg tökéletes emberek által írt, a tökéletes élet titkát felfedő kötetekből lettek ollózva, hanem internetes naplókból. Sok mindenki ír ezekhez hasonló napi- vagy heti feljegyzéseket, és a sok üres, furcsa oldal között rábukkanhatunk számos érdekes és tartalmas blogra is. Ennek örömére időnként szemezgetni és tallózni fogunk a számunkra is érdekes személyes oldalakról, első alkalommal Szenczy Sándor, a Baptista Szeretetszolgálat vezetője és Pintér Béla, népszerű keresztény énekes, dicsőítés vezető blogját ajánljuk. Az első idézetünk Szenczy Sándortól származik, aki a világ számos pontján járt már szolgálóként, a bejegyzéseket olvasva mindig érdekesek a hétköznapok a pásztor, misszionárius, családapa szemszögéből nézve. 
Bár a második idézetünk szerzője, Pintér Béla blogja az alábbi linken még csak a közelmúltban indult, itt is találhatunk már elgondolkodtató írásokat és valószínűleg érdemes lesz benézni hozzá később is.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése